Професійне технічне

 

обслуговування

ДИЗАЙН    КОД    КОНТЕНТ

 

Створення сайту

ЗНИЖКИ

 

постійним клієнтам

ESET

Сервіс

Веб дизайн

Торгівля

Ми знаємо, що ВАМ потрібно, щоб працювати краще !

Планування

Оцінка апаратного забезпечення і потреби в обчислювальних ресурсах.

Проектування СКС, відеоспостереження і локальних мереж та вибір сервера.

Впровадження

Монтаж кабельних і бездротових мереж.

Обслуговування і модернізація мереж.

Монтаж систем відеоспостереження.

Підтримка

Ми завжди готові допомогти.

Запропонуєм найкращий сервіс з питань  ремонту та обслуговування і задовольним клієнта нашою роботою.

Чому ми?

ТОВ «ТІСА» - молода Компанія, яка динамічно розвивається. 
Ми цінуємо кожного клієнта, незалежно від розміру його можливостей. 

Ми намагаємося знайти індивідуальний підхід до кожного клієнта.

Читати

Чому обирають нас?

Статистика свідчить: 80% наших клієнтів - це рекомендація нас своїм знайомим та друзям.
Основою успіху компанії є вдале поєднання творчого підходу, ефективної кадрової політики та високої виконавчої дисципліни.

Читати

Акції

03
NSSP2_листопада2015

АКЦІЯ "Тепла осінь" НА ПІДКЛЮЧЕННЯ В ПРИВАТНОМУ СЕКТОРІ

Шановні абоненти!   ТОВ "ТІСА" повідомляє Вам про проведення акції "Тепла осінь" на підключення до мережі Інтернет...

01
NSSP2_січня2011

Комфортний перехід

Вам не подобається ваш поточний провайдер? Перепідключатися до нас абсолютно безкоштовно.  Умови акції: 1. Підключіться до нас прямо зараз...

01
NSSP2_вересня2015

20 мегабіт всього за 100 гривень

Шановні абоненти, стартує нова акція, яка дає Вам можливість підключитися в приватному секторі на швидкості...

«
»

ВІДДАЛЕНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ КОМПАНІЙ ТА УСТАНОВ

Піклуючись про наших клієнтів, ТОВ "ТІСА", крім абонентського та разового обслуговування, пропонує також віддалену допомогу, яка дозволяє вирішити проблеми, не працюючи безпосередньо за  комп’ютером, який потребує втручання спеціаліста. Все, що для цього потрібно, — доступ в Інтернет.

Основною перевагою віддаленої підтримки є оперативність. Клієнт економить свій час,оскільки йому  не потрібно виходити з дому чи офісу, щоб потрапити до сервісного центру, а також залишати комп’ютер на діагностику чи ремонт.  До того ж він суттєво заощаджує свої кошти.

За допомогою цієї послуги спеціаліст може віддалено виконати майже всі види робіт з питань програмного забезпечення. Зі сторони клієнта потрібен лише, як зазначалося вище, доступ в Інтернет. Усе решта ми  зробимо самі.

Якщо клієнт є людиною зайнятою, то віддалена підтримка є кращим його вибором. З ним працюватиме досвідчений фахівець, адже ТОВ "ТІСА" — це якісне та швидке обслуговування.

 ПОТОЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ

Коли необхідно негайно проводити поточне обслуговування Вашої техніки?

Якщо комп’ютерна техніка: комп’ютери, ноутбуки мають наступні симптоми:

  • експлуатується більше 2-х років;
  • повільно працює, “зависає” операційна система;
  • збільшився шум від вентиляторів системи охолодження, шумить системний блок;
  • перезавантажуються, вимикається комп’ютерна техніка; виникає повідомлення про критичну помилку операційної системи Microsoft Windows (синій екран смерті), інші помилки на екрані.

Що входить до поточного технічного обслуговування?

Апаратна профілактика:

  • моніторинг температурних параметрів, величин напруги, частот і споживання енергії;
  • повне розбирання системного блоку:
  • блоку живлення, материнської плати, перевірка стану конденсаторів, електронних компонентів, вентиляторів;
  • перевірка системи охолодження;
  • очистка від пилу та заміна термоінтерфейсу на центральному процесорі (CPU), графічному процесорі відеокарти (GPU), мостах;
  • перевірка окислення контактів жорсткого диску (HDD) та оперативної пам’яті. Проведення лудження (покриття оловом) контактів гермоблоку HDD;
  • перевірка елементу живлення мікросхеми CMOS, налаштувань BIOS;
  • рекомендації щодо апаратної модернізації (Upgrade).

Програмна профілактика:

  • перевірка стабільності операційної системи Microsoft Windows (“збірка” чи офіційна версія);
  • аналіз наявності та стабільної роботи драйверів;
  • наявність та актуальність повного антивірусного захисту ОС Microsoft Windows та мережі;
  • дослідження програмного забезпечення; аналіз відповідності параметрів у “Диспетчері завдань”;
  • перевірка наявності стороннього та рекламного програмного забезпечення;
  • перевірка параметрів жорсткого диску HDD та SSD (S.M.A.R.T, механіка, поверхня);
  • безпека даних, налаштування резервного копіювання;
  • налаштування мережі, Wi-Fi, мережевого обладнання.

Який результат Ви отримаєте?

  • професійне технічне обслуговування комп’ютерної техніки (апаратну та програмну профілактику);
  • зниження ризиків виходу з ладу Вашої техніки;
  • продовження терміну експлуатації комп’ютерів та ноутбуків;
  • збільшення продуктивності комп’ютерної техніки;
  • попередження та усунення несправностей програмної та апаратної частини;
  • оптимізацію параметрів операційної системи Microsoft Windows та BIOS;
  • безперебійну роботу мережі;
  • гарантію стабільної роботи систем після усунення несправностей;

Як часто потрібно робити профілактику?

  • Для комп’ютера – раз на 1 або 2 роки.
  • Для ноутбука – 1-2 рази на рік.

Як замовити поточне технічне обслуговування комп’ютерної техніки?

Рекомендуємо завчасно звертатись до спеціалістів на разове технічне обслуговування Вашої техніки. Звертайтесь в ТОВ "ТІСА" і ми професійно виконаємо комплекс робіт із технічного обслуговування!

Зателефонуйте в  ТОВ "ТІСА" за номерами у м. Полтава:

066 057 00 13, 0532 66 99 24,

вкажіть проблеми та кількість техніки і ми приїдемо до Вас.

  

Ми можемо привезти професійне обладнання, щоб виконати обслуговування комп’ютерної техніки у Вашому офісі.

 

ОБСЛУГОВУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ

У Вас власне підприємство чи Ви керівник установи, де часто  комп’ютери виходять з ладу, заражаються вірусами. Вам набридло пояснювати працівникам, як правильно користуватися флешками і веб-ресурсами, щоб не підхопити вірус, а після кожного зараження чи поломки викликати дорогого  й не завжди пунктуального спеціаліста? У вас є, звичайно, ризики простоїв у роботі. ТОВ "ТІСА" пропонує вигідне вирішення проблем такого типу  через Абонентське обслуговування, яке передбачає постійну підтримку Ваших комп’ютерів у справному та актуальному стані.

Абонентське обслуговування забезпечує постійну планову перевірку апаратних і програмних вузлів системи. Навіть якщо Ваші комп’ютери працюють справно, ми постійно стежимо за їхньою роботою, щоб уникнути в майбутньому несподіваної відмови системи, аналізуємо стан, перевіряємо комплектуючі й складаємо по кожному комп’ютеру звіт, у якому вказуємо, скільки він ще зможе пропрацювати без втручання, які апаратні частини зносяться швидше і що потрібно робити, щоб продовжити його ресурс. Також слідкуємо за програмною частиною: оновлення прикладного програмного забезпечення, виправлення проблем, які виникли через зараження комп’ютера вірусами або через невміле втручання в системні модулі й компоненти, оптимізація операційної системи з метою підвищення швидкодії, встановлення надійних антивірусних програм, налаштування серверів оновлень. Навіть якщо у Вас сталася така неприємна ситуація, як перепад напруги, й один чи декілька комп’ютерів вийшли з ладу, а Вам потрібно в короткі терміни здати роботу, наш спеціаліст може прибути позачергово й вирішити проблеми терміново.

      Отже, якщо ви хочете зменшити витрати, підвищити продуктивність праці ,а також бути впевненим, що Ваша техніка не підведе в критичний момент, то Абонентське обслуговування — саме те, що Вам потрібно. ТОВ "ТІСА" —це завжди швидко, якісно й на високому рівні.

Відгуки наших клієнтів

Залишився дуже задоволений сервісом по ноутбуку Lenovo. У житті періодично доводиться звертатися в СЦ, як правило завжди негатив, а тут все дуже кваліфіковано і швидко.

Спасибо большое за оперативну роботу.
Відремонтували ноутбук за два дні. ДЯКУЮ!
Тепер буду користуватися тільки вашим сервісом.

Приємно подивований творчим підходом до справи ТОВ «ТІСА», їх професійністю та чіткістю в роботі. Сайт створено оперативно та якісно, з урахуванням усіх побажань. Рекомендую!

Підключився влітку по акції, ось вже 4 місяці користуюся і все прекрасно, збоїв ще не було взагалі! Рекомендую спробувати.

Поки Інтернетом задоволений =) Живу в приватному секторі с. Жуки

«
»

Новини компанії

Статті

КОНТАКТИ

+38 (066) 057-00-13

+38 (0532) 669-924

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

36003, вул.Курчатова, 17/8, Полтава, Україна

Яндекс.Метрика