HomeВеб-сервісАудитАналіз ринку

Аналіз ринку

Маркетинговий аудит сайту - це всебічний аналіз веб-ресурсу замовника, його товарів або послуг. Проводиться дослідження ринкового оточення клієнта в мережі. Маркетинговий аудит позначає позиції досліджуваного сайту в Інтернет, робить оцінку конкурентної і ринкового середовища використовуваного сегмента бізнесу, аналізує цільову аудиторію, формує рекомендації для успішного бізнесу.

Маркетинговий аудит - більш широке поняття, ніж SEO-аналіз сайту. Він сприяє розширенню Вашої присутності в Інтернеті, просуванню на ринок нового бренду, створює умови для зміцнення наявних позицій в мережі.

За результатами маркетингового аналізу приймаються як стратегічні, так і тактичні рішення для позиціонування ресурсу в Інтернет, його удосконалення та рекламного просування. Надається повна картина інтернет-середовища клієнта.

Складові маркетингового аудиту:

  • Вивчення ринкового сегменту.
  • Конкурентний аналіз.
  • Вивчення цільової аудиторії.
  • Аналіз зарубіжних аналогів.
  • Висновки та рекомендації.

Вивчення ринкового сегменту. Проводиться аналіз загальних характеристик: обсяг і потенційна місткість ринку, його ключові тенденції, особливості динаміки. Ці параметри використовуються для стратегічного бачення бізнесу, формування загального уявлення про обсяг і потенціал ринку.

По завершенню цього етапу будуть отримані відповіді на питання:

  • Який обсяг цьогорічного цільового ринку в Інтернет? Яким може бути обсяг потенційного цільового ринку?
  • Що відбувається на цільовому ринку? Які є тенденції? Яка його динаміка?

Конкурентний аналіз. При маркетинговому аудиті сайту проводиться і аналіз веб сайтів конкурентів. При цьому вивчається конкурентне середовище: оцінюється інтенсивність конкуренції на ринку, визначаються основні конкуренти, їх ключові характеристики, аналізується їхня аудиторія, слабкі і сильні сторони їх інтернет-присутності. Зазвичай визначаються три-чотири найістотніших сайту конкурентів, і виконується їх експрес-аудит. У результаті конкурентний аналіз дає інформацію про суперників, яка їхня стратегія в Інтернеті, які їхні переваги і недоліки поведінки. Ці дані можуть сприяти суттєвому підвищенню власної ефективності ресурсу замовника і успішно вести конкурентну боротьбу.

КОНТАКТИ

+38 (066) 057-00-13

+38 (096) 840-18-85

+38 (0532) 669-924

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

36003, вул.Курчатова, 17/8, Полтава, Україна

Яндекс.Метрика