Доменне ім'я

Доменне ім'я - символьне ім'я, що допомагає знаходити адреси інтернет-серверів.

Спільний простір імен Інтернету функціонує завдяки DNS - системі доменних імен. Доменні імена дають можливість адресації інтернет-вузлів і розташованих на них мережевих ресурсів (веб-сайтів, серверів електронної пошти, інших служб) в зручній для людини формі.

Вибір доменного імені - заняття непросте, творче, а тому цікаве. При підборі домену в першу чергу важливо визначитися з призначенням сайту, для якої реєструється домен. Якщо ви створюєте персональну сторінку, то в якості назви для неї будуть вдалі так звані іменні домени, що збігаються з ім'ям і / або прізвищем власника сайту.

Є два варіанти, за якими ми підбираємо доменне ім'я:

1) доменне ім'я являє собою назву вашої фірми або торговельну марку, набрану латинськими літерами. Наприклад, для компанії Імена найкращим буде домен Imena.UA, imena.com.ua і т. П. Якщо назва вашої компанії складається з декількох слів, ви можете спробувати написати їх злито, а якщо таке доменне ім'я вже зайнято - через дефіс " - ".

Деякі пошукові системи аналізують доменне ім'я і, в тому випадку, коли це доменне ім'я збігається з рядком пошуку, ресурс видається вище в позиціях результату пошуку. При цьому дефіс сприймається пошуковою системою як роздільник слів. Якщо Ви не знаєте, як правильно здійснити переказ російської назви в трансліт (російська назва латинськими літерами), використовуйте перекодировщик.

2) доменне ім'я являє собою напрямок вашої діяльності Наприклад: kino.kiev.ua, kino.com.ua - для мережі кінотеатрів, stihi.org.ua - для поетичної сторінки, та ін.

При виборі доменного імені для корпоративного сайту компанії важливо зрозуміти, що вигідніше: закласти в ім'я назва компанії або ж дати підказку про направлення її діяльності. Ідеально, коли доменне ім'я містить у собі як назва компанії, так і підказку про направлення її діяльності. Якщо ж своє представництво в Інтернеті відкриває компанія з уже "розкрученим" брендом, то кращим доменом для сайту такої компанії буде домен, що співпадає з брендом. Відомий бренд не вимагає пояснень.

Ефективно використання в корпоративних доменних іменах термінів (ключових слів), характерних для бізнесу тієї чи іншої компанії. Наприклад, якщо ваша організація займається євроремонтом, логічно вибрати ім'я euro-remont.ru. Інший приклад - tur4you.ru або kuda.ru - для сайту туристичної компанії.

При виборі доменного імені, безумовно, важливо, щоб ім'я було якомога коротшим і легко запам'ятовується, а також милозвучною, що не викликає негативних емоцій. Багато організацій використовують як доменне ім'я свої скорочені найменування. Наприклад, сайт Російського Університету Дружби Народів (РУДН) розміщений в Інтернеті за адресою www.rudn.ru.

Наша компанія допоможе Вам з вибором!

КОНТАКТИ

+38 (066) 057-00-13

+38 (096) 840-18-85

+38 (0532) 669-924

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

36003, вул.Курчатова, 17/8, Полтава, Україна

Яндекс.Метрика